American Horror Story: ett maraton

Eftersom säsong 6 av American horror story precis haft premiär (nåja, för en vecka sedan) så tänkte jag fira det genom att skriva om varje säsong för sig i en rad inlägg här. Jag har förresten precis sett första avsnitt av säsong 6 och det översteg faktiskt mina förväntningar. Blev oerhört glatt överraskad.

I nuläget har jag faktiskt inte sett hela säsong 5 men jag ska köra igenom det för jag tror jag gav upp den säsongen för snabbt. Lady Gaga var ju fantastisk och Matt Bomer är inte sådär jättetråkig att titta på (gulp!). Blev nog bara lite off när Jessica Lange (Drottningen med stort D) inte medverkade. Men jag ska inte låta det förstöra mitt tv-tittande.

Så, om några dagar kommer ett inlägg om säsong 1. Jag har inte bestämt än om det ska bli spoilerfritt eller ej. Kommentera gärna vad du tycker.

Kommentarer

Populära inlägg